Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Malin - 24 februari 2009 20:56

Fick ett ämne av Marie,som är: Kärlek!


Hmm va ska jag säga om kärlek månn tro? Enligt min åsikt,åh säkert många andras,så äre världens bästa sak; att va kär,få kramas,mysas,pussas..Åh snuskas ;P Haha!

Skämt åsido.. Själv tkr jag att kärleken är viktigt i livet,men även kärleken kan va otroligt orättvist. De kan va mkt bråk,tjafs & missförstånd i förhållanden,inte bara i förhållanden,utan i vänskap åxå.

Kan förekomma otrohet i ett förhållande åxå,inte alla,men vissa lr många.

Jag själv ha vare med om otrohet & de sved,kan jag lova! Är verkligen emot otrohet..!


Just nu är jag singel,men ha nyss berätta för en viss karl att jag kanske känner nåt.. Fick inte så mkt respons,så de är väl kört redan innan de ens ha påbörjat ;o *lessen i ögat*

Ja ni se,även kärlek ha ju sina missöden.. =/


Ang de jag skrev längre upp,de där med att va kär,få kramas,mysas & pussas osv.. Måste ju få säga att jag är en krambjörn! Älskar ALLT som ha med att kramas,pussas & mysas att göra..! Åh,de finns fasen inge bättre,seriöst!



Nu vill jag kramas med dig :$



Vill tacka Marie för kvällens ämne,du betyder sjukt mkt,du är underbaraste vännen man kan ha & jag älskar dig <33


Av Malin - 24 februari 2009 11:21

Va på Timrå - Frölunda igår då.. Säger inte så mkt om själva matchen,men nåra saker måste jag ju bara säga! Fy fasen va dåligt dom spela igår.. Shit! Märktes på en gång att dom inte alls va taggade till att spela. Gav upp så fort Frölunda gjorde mål typ,men hallå! Inte alls likt Timrå att ge upp så fort..

Efter första perioden va jag & Marre sjukt less! Funderade på att dra hem efter andra perioden,men vi stanna kvar.


I 3e perioden,efter drygt 10 min,så säger Marre "nu få dom fan ta & göra mål" ,åh nåra sek senare så gör Mikko Lehtonen första målet ;)

Andra målet gör Fredrik Hynning mål,ca 15 min i 3e perioden. Men matchen sluta lix förbannat 2-3 till Indianerna.. Tro Timrå spela bäst sista perioden,men tkr inte att dom räckte fram trots allt. Indianerna va snabbare,kvickare & helt enkelt mer taggade! 

2 matcher återstår - Brynäs - Timrå på torsdag & Timrå - Luleå på lördag.. Hoppas på de bästa jag!



Guuuud va du är vacker karl! Hoppas på de bästa kan man ju göra..! <33 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards