Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Malin - 9 februari 2009 01:20

Sorry att jag inte ha skreve på ett tag,men for till Marre i torsdags & kom hem på söndag kväll/natt.

Ha haft hur jävla roligt som helst! :D Som alltid annars ofc ;P


I lördags va vi ute & åkte bil med Johan & Crille,for runt lite i kräket (kfors) .

Sen ville Johan & Crille ha kafferep,så vi drog till Crille en sväng!

Grymt snyggt inrett av en karl måste jag säga! ;D Hans katt Zlatan va skit söt :)


Hmm,idag ha jag & Marre bara sutte & tage de lugnt,kolla lite på tv & så..

Min ängel ha inte mått nå bra idag,så jag erbjöd mig att gå ner till Sibylla & fixa mat åt oss båda :) De satt fint! :D


Jadu,sen ha man ju sett en grymt läcker karl åxå,men mer avslöjar jag inte här ;D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards