Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Malin - 19 februari 2009 22:58

Timrå vann överlägset mot Skellefteå i kvällens match!

Hahaha dom vann med 8-0 ;) Ligger 6a nu i tabellen! MODO FÖRLORAAA!! HAHAHAHA :D

Av Malin - 19 februari 2009 19:13

Fick höra idag att vissa läser denna blogg & rapporterar till en familjemedlem sen.. Som tex de där med va jag kalla dom på Expert för.. Jag få väl säga va jag vill? Är fan MIN blogg.. Ska iaf byta blogg helt & hållet!



Tydligen så "klaga" jag i EXAKT alla inlägg här.. Läste en kommentar idag,som en viss person ha skreve.. Ska den personen säga,som upprepar allt överallt..! Va jag vet så klaga jag då inte i ALLA inlägg här.. Du kan ju fråga vem som helst? Åh vem ha sagt att du MÅSTE läsa min blogg då? Du kmr aldrig få tag på min nya iaf.. Åh du,GLÖM att jag ska träffa dig nu..

Så diskret att låtsas va anonym här,då jag vet exakt vem du är.

Bli sur för att man säger sin åsikt,att jag tyckte de va synd & att du kanske kmr att ångra dig,åsse få man bara skit för de! Snacka om att kunna ta en annans åsikt..

Självklart så ska ju du sitta & skriva i din blogg om just de man uttrycker sig om,så jag ska va lika snäll som du är! +o(




Marie Andersson & min familj,vill bara säga en sak - Jag Älskar Er! <33 NI Betyder Mest! <33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards