Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Malin - 3 februari 2009 17:12

Nu ha jag fått tbx helvetes datorn från Expert.. xD

Funka hur bra som helst nu iaf,ÄN SÅ LÄNGE..



I lördags va jag,Marre & J & hämta nyckeln till Marres lägenhet dårå,åh måste säga att jag & Marre mådde kanon bra då *skrattar* Båda hade sprängande hövvevärk & vi orkte knappt ta en snus *asg*

Men de gick hur bra som helst att ta grejerna från Marres gamla lägenhet till den nya :) Gick rätt så fort,under en timme tog de :)

Igår hämta J upp mig,hämta upp Marre & drog till lägenheten för att flytta undan lite saker så att flyttkvinnan kunde lämna soffan,tv-bordet & köksbordet i vardagsrummet. Marre hade roligt åt mig då jag försökte sätta ihop en av köksstolarna ;) Lr hur? ;D Måste ha sett roligt ut.. Haha bad Marre sätta sig på den så att jag kunde skruva fast en skruv under stolen ;P


Imorse vakna jag av att Marre kliver upp,vid halv 8 ungefär,så jag satt mig upp & prata lite med henne :) Sen då hon drog till skolan,så börja jag röja undan alla kartonger till förrådet & plocka lite annat som vi inte hann göra igår. Hann klart innan Marre kom hem strax efter 11 ;D

Åh J kom på en bra idé,då jag stod i sovrummet,att vi börja fara & köpa lite småsaker som Marre behövde.. Men eftersom hon inte ha fått fler nycklar till lägenheten,så stanna jag kvar & han for & shoppa :)

Bara för att jag inte såg soptunnan vid parkeringen! *skrattar*

Hoppas du är nöjd med våran idé gumman :) 


Nu äre bara min inflyttningspresent som fattas ;D


Grattis till att du blev godkänd på psykologin gumman :D

Älskar dig gränslöst mkt <33 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards